Planer

Nu är det bara en vecka kvar i Prag, alla tentor är avklarade och vi har sommarlov! (Och olägligt nog ändrades vädret bara över en natt från sol och 31 graders värme till regn och ca 15 grader...)

Mina planer är såhär:

5:e juni: Tåg till Berlin med Lina, Johan och Lorenzo (Lina fyller år den 5:e juni så då ska vi tillbaka till Soda där vi gick ut senast vi var i Berlin, fortfarande den bästa nattklubben jag någonsin varit på)

7:e juni: Sista natten i Berlin. Då ska vi äta middag i TV-tornet. När vi var i Berlin i mars pratade vi hela tiden om att vi skulle upp i TV-tornet och var man än är i Berlin kan man se TV-tornet känns det som så vi blev hela tiden påminda om TV-tornet. Sista kvällen gick vi i alla fall dit och då visade det sig att det var två timmars kötid för att komma upp i TV-tornet, så det blev aldrig av, men nu ska vi reservera bord där. Vi måste tillbaka och upp i TV-tornet! Jaakko och Julius som var med i Berlin har också som mål att komma tillbaka till TV-tornet så TV-tornet förföljer oss alla.

8:e juni: Flyger hem till Sverige från Berlin.

9:e juni: Jag har bara några få dagar i Stockholm innan jag fortsätter till Boston och då vill jag hinna träffa alla! Jag har gjort ett Facebookevent om att gå ut den tisdagkvällen så attenda där eller hör av er till mig. Jag vill gå till Mosebacke där man kan vara många och där man har utsikt över hela Stockholm, så jag hoppas det blir bra väder då. Och jag hoppas att många kan fastän det är en tisdag! Jag tänkte vara där tidigt i alla fall så att ni kan komma tidigt ifall ni skulle behöva gå tidigt också. Min plan är att vara där från åtta, så kan ni komma när det passar er.

11:e juni: Flyger till Boston. (Jag åker via London och flyget lyfter från London halv fem och landar halv sju...)

17:e augusti: Hemma igen!

Och detta inlägg får illustreras med.... skelett. Och en bild på Lina och Lorenzo som väntar på ett tåg. Det är från Kutná Hora där vi var i förra veckan.








Kommentarer
Postat av: Anna E

Det låter som om hela Prag-äventyret får ett toppen slut! ;)

Njut av sista dagarna nu!! Så ses vi när du kommer hem!

Kram!

2009-06-02 @ 01:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0